Aktualnosci
2016-09-05
JASOL
Rafineria w Jaśle to firma o bogatej tradycji, z którą niedawno nawiązaliśmy współpracę wprowadzając nowe produkty takie jak:
Jasol Semisynt GL-5 75W/90
Przeznaczony jest do smarowania przekładni zębatych oraz tylnych mostów a w szczególności do przekładni hipoidalnych samochodów osobowych, ciężarowych, autobusów oraz maszyn do prac ziemnych i drogowych pracujących w bardzo trudnych warunkach, w których producent zaleca stosowanie oleju klasy GL-5 wg API.
Jasol Hipol ATF II D
Przeznaczony jest do automatycznych przekładni samochodów osobowych, ciężarowych i autobusów, w których producent zaleca stosowanie olejów typu DEXRON II D. Olej do przekładni automatycznych zalecany jest również do stosowania w urządzeniach wspomagających układy kierownicze, w sprzęgłach hydraulicznych samochodów osobowych i ciężarowych oraz w układach hydraulicznych wymagających stosowania olejów typu ATF.
Jasol Hydraulic HL-46
Przeznaczone są do stosowania w lekko i średnio obciążonych układach przeniesienia siły oraz napędu i sterowania hydraulicznego urządzeń z napędem hydrostatycznym, pracujących w umiarkowanych warunkach temperaturowych.
Jasol Extra SL/CF 10W/40
Przeznaczony jest do stosowania w samochodach osobowych i lekkich dostawczych. Może być stosowany w silnikach benzynowych i Diesla.
Jasol GL-4 80W
Przeznaczony jest do stosowania w przekładniach hipoidalnych, samochodów osobowych, ciężarowych, autobusów oraz maszyn do prac ziemnych i drogowych pracujących w średnio
obciążonych warunkach, w których producent zaleca stosowanie oleju klasy GL-4 wg API.
Jasol Olej do dwusuwów (RED, GREEN)
To półsyntetyczny olej charakteryzujący się wyjątkowo niską emisją dymu, który może być stosowany do silników pilarek spalinowych, łańcuchowych, kos spalinowych oraz wszelkiego typu sprzęcie ogrodniczym wyposażonym w silniki dwusuwowe. Doskonale miesza się z paliwem i można go stosować w sprzęcie m.in. Stihl, Husqvarna, Stiga oraz innych producentów. Olej może być dozowany bezpośrednio do zbiornika z paliwem 2% w stosunku do paliwa /1:50/ jeżeli producent silnika nie zaleca inaczej.
Jasol Hipol ATF III E
Przeznaczony jest do automatycznych przekładni samochodów osobowych, ciężarowych i autobusów, w których producent zaleca stosowani olejów typu DEXTRON III. Zalecany jest również do stosowania w urządzeniach wspomagających układy kierownicze oraz sprzęgłach hydraulicznych wymagających stosowania olejów ATF.
Jasol Garden Oil SAE 30
To wysokiej jakości olej o technologii specjalnie opracowanej dla czterosuwowych silników urządzeń ogrodniczych takich jak kosiarki, glebogryzarki, itp. Olej JASOL GARDEN OIL SAE 30 to olej jednosezonowy, przeznaczony jest do stosowania w okresie letnim.
Jasol Universal SF/CC 15W/40
Przeznaczony jest do smarowania różnych typów silników benzynowych i silników wysokoprężnych w których producent zaleca stosowanie oleju w klasach jakościowych wg API: SF, SE lub niższych. Może być także stosowany w silnikach Diesla do których producent zaleca stosowanie oleju w klasie jakościowej wg API: CC.
Jasol Agri CC 30
Przeznaczony jest do smarowania silników wysokoprężnych różnych typów bez
doładowania i doładowanych, pracujących przy średnich obciążeniach cieplnych i mechanicznych. Olej silnikowy JASOL AGRI CC 30 jest mieszalny i zamienny z olejami o
podobnej klasie lepkości i jakości.
Jasol Agri CC 40
Przeznaczony jest do smarowania silników wysokoprężnych różnych typów bez doładowania i doładowanych, pracujących przy średnich obciążeniach cieplnych i mechanicznych. Olej silnikowy JASOL AGRI CC 40 jest mieszalny i zamienny z olejami o podobnej klasie lepkości i jakości.
2016-09-15
PEMCO
Firma PEMCO zapewnia wysoki stosunek ceny do jakości produktu.
Opakowania przyciągają uwagę wyglądem, co czyni je bardziej atrakcyjnymi na półkach sklepowych.
Wszystkie produkty posiadają certyfikat ISO.
PEMCO iDRIVE 105 15W-40
Uniwersalny olej silnikowy wielosezonowy na wysoko oczyszczonej bazie mineralnej do nowoczesnych silników benzynowych i diesla. Ma dobre czyszcząco-rozpraszające właściwości. Zapewnia bezpieczne smarowanie i czystość elementów silnika.
PEMCO iDRIVE 210 10W-40
Uniwersalny wielosezonowy półsyntetyczny olej silnikowy z hydrosyntetyczną bazą do nowoczesnych silników benzynowych i diesla bez i z turbodoładowaniem. Jest on wytwarzany z zastosowaniem unikalnej technologii StahlSynt redukującej zużycie. Zapewnia wysoki stopień ochrony dla nowych samochodów osobowych, jak i dla samochodów z dużym przebiegiem. Wydłuża okresy między wymianą oleju. PEMCO iDrive 210 zapewnia bezpieczne spalanie przy wysokich obciążeniach i częstych zmianach temperatur.
PEMCO iDRIVE 340
Wielosezonowy olej silnikowy uniwersalny na hydrosyntetycznej bazie dla nowoczesnych silników benzynowych i diesla bez i z turbodoładowaniem. Zapewnia wysoką sprawność pompy przy zimnym rozruchu, zapewniając bezpieczne smarowanie i zabezpieczenie przed zużyciem. Posiada optymalną lepkość w szerokiej skali temperatur. Spełnia wymagania nowych typów silników z przedłużonymi okresami między wymianami oleju.
PEMCO iDRIVE 345
Zaprojektowany z zastosowaniem zaawansowanych technologii w celu spełnienia specyfikacji VW 505.01. Zapewnia zaawansowaną ochronę większości europejskich samochodów osobowych z silnikami diesla. Zapewnia maksymalną ochronę mniejszym silnikom z wysokim RPM. Możliwe jest zastosowanie w silnikach benzynowych.
PEMCO iMATIC 420 ATF IID
Wysokiej jakości olej przekładniowy do automatycznych skrzyń biegów, układów hydraulicznych oraz wspomagania kierownicy dla których zalecany jest olej spełniający specyfikację GM Dexron II D. Charakteryzuje się dobrą płynnością w niskich temperaturach oraz odpornością na utlenianie.
PEMCO iMATIC 430 ATF DIII
Uniwersalny, pełni syntetyczny olej do przekładni automatycznych, systemów sterowania, przeznaczony do ciężkich warunków i wydłużonych okresów wymiany oleju. Olej zawiera najwyższej jakości oleje bazowe i nowoczesny pakiet dodatków, zapewniający stabilność statyczną i dynamiczną oraz płynną zmianę przełożeń przez cały okres eksploatacji. Ze względu na wysoki wskaźnik lepkości oleju charakteryzuje się doskonałą lepkością w szerokim zakresie temperatur.
PEMCO iMATIC 450 ATF JWS
Specjalny olej MULTI ATF na bazie najwyższej jakości olejów bazowych oraz najnowszej technologii dodatków do przekładni automatycznych nowoczesnych samochodów. Unikatowy skład modyfikatorów tarcia umożliwia utrzymanie pożądanego poziomu ochrony przeciwzużyciowej przez bardzo długi okres oraz zapewnia bezawaryjną i płynną pracę. Odporność na wysoką temperaturę i doskonałe właściwości niskotemperaturowe oleju, pozwalają pracować niezawodnie w każdych warunkach klimatycznych.
PEMCO iPOID 548 80W-90
Uniwersalny wysokiej jakości olej przekładniowy do ręcznych skrzyń biegów, podzespołów i osi napędzających pracujących przy średnich i wysokich obciążeniach . Zapewnia doskonałe smarowanie i ochronę antykorozyjną.
PEMCO iPOID 595 75W-90
Syntetyczny, wysokiej jakości olej przekładniowy do smarowania mechanizmów różnicowych, tylnych mostów, urządzeń sterujących i innych kontrolerów przesyłowych. Dzięki specjalnej kompozycji nadaje się do przekładni synchronicznych, jak również bardzo obciążonych mechanizmów różnicowych.
PEMCO iTWIN 620
Wysokiej jakości olej silnikowy na bazie oleju mineralnego, przeznaczony do stosowania w 2-suwowych chłodzonych powietrzem silników, które wykorzystują oddzielny system smarowania lub bezpośrednie mieszanie z paliwem. Zapewnia wysokie właściwości przeciwzużyciowe. Prawidłowe stężenie mieszanki stosować zawsze, zgodnie z wymogami producentów urządzeń.
PEMCO DOT 4
Zalecany do hydraulicznych układów hamulcowych i sprzęgieł stosujących syntetyczny płyn o wymienionych specyfikacjach. Zapewnia płynne działanie układu hamulcowego dzięki wyższej temperaturze wrzenia (> 260 °C) oraz doskonałe właściwości w niskich temperaturach (do -40 °C). Absolutnie neutralny dla elementów układu hamulcowego. Może być mieszany ze wszystkimi płynami hamulcowymi w pełni syntetycznymi o podobnej specyfikacji. Sprawdzić zalecenia producentów samochodu.
2016-10-12
Orlen PLATINUM MaxExpert
PLATINUM MaxExpert A3/B4 10W-40
Przeznaczony jest do całorocznej eksploatacji w nowoczesnych silnikach o zapłonie iskrowym lub silnikach Diesla w samochodach osobowych lub lekkich dostawczych. Odpowiedni do silników Diesla z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Rekomendowany do eksploatacji w każdych warunkach jazdy zarówno latem jak i zima. Z powodzeniem może być stosowany w pojazdach nieco starszego typu, co do których producent zaleca oleje klasy lepkości i jakości podanej w opisie produktu.
PLATINUM MaxExpert C3 5W-40
Przeznaczony jest do całorocznej eksploatacji w nowoczesnych silnikach samochodów osobowych i lekkich dostawczych, głównie wysokoprężnych koncernu Volkswagen (Volkswagen, Audi, Skoda, Seat) wyposażonych w system wtrysku oparty na pompowtryskiwaczach.Odpowiedni również do zastosowania w silnikach benzynowych pracujących w różnych warunkach eksploatacji zarówno latem jak i zimą.
Platinum MaxExpert C3 5W-40 jest kompatybilny z urządzeniami obróbki spalin takimi jak: DPF i TWC.Rekomendowany do pojazdów spełniających normy Euro 6.
PLATINUM MaxExpert C4 5W–30
Rekomendowany do silników benzynowych i diesla samochodów osobowych i lekkich dostawczych. Zapewnia skuteczne smarowanie silnika w każdych warunkach pracy zarówno w mieście jak i na trasach szybkiego ruchu. Dzięki niskiej lepkości szybko dociera do węzłów tarcia zwłaszcza w zimie, co zapewnia łatwy rozruch silnika w niskich temperaturach.
Zalecany do silników zarówno z turbodoładowaniem lub bez w pojazdach wyposażonych w urządzenia obróbki spalin takie jak: DPF i TWC.
Odpowiedni do samochodów spełniających normy Euro 6.
PLATINUM MaxExpert F 5W–30
Olej stworzony z myślą o użytkownikach ceniących sobie jazdę samochodami marki FORD. Spełnia jedną z najnowszych specyfikacji Ford WSS-M2C913-D.
Odpowiedni do zastosowania także w innych nowoczesnych pojazdach osobowych i lekkich dostawczych z silnikami o zapłonie iskrowym lub silnikami Diesla z turbodoładowaniem lub bez. Rekomendowany do eksploatacji w każdych warunkach jazdy zarówno latem jak i zimą zapewniając jednocześnie wydłużone okresy eksploatacji.
Rekomendowany do pojazdów spełniających normy Euro 6. Rekomendacje: olej do FORDA.
PLATINUM MaxExpert V 5W–30
Przeznaczony jest do całorocznej eksploatacji przede wszystkim w silnikach samochodów osobowych i lekkich dostawczych, w nowoczesnych silnikach benzynowych wyposażonych w katalizator oraz wysokoprężnych z turbodoładowaniem i bez, posiadających filtry DPF lub TWC. Został opracowany pod kątem spełnienia najnowszych wymagań Volkswagena: VW 504 00/507 00, ale może być także stosowanych w silnikach wymagających spełnienia starszych specyfikacji VW. Oprócz samochodów koncernu Volkswagen’a: Audi, Seat, Skoda, świetnie nadaje się do użycia w samochodach osobowych i terenowych innych producentów. Rekomendowany do pojazdów spełniających normy Euro 6. Rekomendacje: olej do VW, olej do SKODY, olej do SEATA, olej do AUDI.
PLATINUM MaxExpert XD 5W–30
Unikalny, wielosezonowy olej silnikowy typu mid SAPS. Rekomendowany do pracy w pojazdach osobowych i lekkich dostawczych wyposażonych w wysokoprężne silniki Diesla lub silniki benzynowe o zapłonie iskrowym z turbo doładowaniem lub bez, wyposażonych w systemy redukcji spalin takie jak DPF lub TWC. Świetne parametry lepkościowo-temperaturowe gwarantują niezawodną pracę silnika zarówno latem i zimą w ruchu miejskich oraz na trasach szybkiego ruchu. Odpowiada poziomowi jakości normy ILSAC GF-4. Rekomendowany do pojazdów spełniających normy Euro 6.
PLATINUM MaxExpert XF 5W–30
Olej zaprojektowany z myślą o kierowcach preferujących jazdę samochodami koncernu samochodowego PSA – Citroen, Peugeot i koncernu Renault. Przeznaczony do samochodów osobowych i lekkich dostawczych wyposażonych w silniki zasilane olejem napędowym lub silniki benzynowe turbo doładowane lub nie. Olej z powodzeniem może być stosowany w pojazdach dbających o środowisko naturalne, czyli tych posiadających systemy redukcji spalin taki jak DPF i TWC przy jednoczesnym wydłużeniu ich żywotności.
Odpowiada poziomowi jakości normy ILSAC GF-4. Rekomendowany do pojazdów spełniających normy Euro 6. Rekomendacje: olej do RENAULT, olej do PEUGEOTA, olej do CITROENA.
PLATINUM MaxExpert XJ 5W–30
Produkt stworzony specjalnie z myślą o samochodach marek japońskich. Jest to olej silnikowy do samochodów: Mazda, Toyota, Suzuki, Nissan, Mitsubishi, co do których producent zaleca olej w klasie lepkości i jakości podanej poniżej. Rekomendowany do silników o zapłonie iskrowym i samoczynnym z turbodoładowaniem lub bez. Świetnie sprawdza się zarówno w ruchu miejskim jak i na trasach szybkiego ruchu. Olej jest kompatybilny z urządzeniami obróbki spalin takimi jak: DPF i TWC.
Platinum MaxExpert XJ 5W-30 gwarantuję niezawodną pracę silnika zarówno latem jak i zimą. Jest rekomendowany do pojazdów spełniających normy emisji spalin Euro 6. Rekomendacje: olej do MAZDY, olej do TOYOTY, olej do SUZUKI, olej do NISSANA, olej do MITSUBISHI.